Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2024, 13:29 door Anoniem

Door _R0N_: Door Erik van Straten: Door _R0N_: Krijgen we nu elke keer te lezen als een bank wel of niet iemand schadevergoeding moet geven? Ik vind het terecht dat de redactie dit soort onrecht telkens onder de aandacht brengt. Elk incident is er één te veel - zolang niemand serieuze maatregelen neemt om dit soort incidenten te mitigeren, die een onvermijdelijk gevolg zijn van het bewust gekozen systeem, EN de er grote gaten in de vangnetten voor slachtoffers worden geknipt - zoals ook in dit geval. Als het jou niet interesseert: hoe moelijk is het om topics met daarin de naam van een bank, of zelfs "bankhelpdeskfraude", over te slaan? Ik niet, je hoeft niet bij elke uitspraak opnieuw te melden of iemand wel of niet een schadevergoeding krijgt. We weten het nu wel en mensen moeten zelf ook beter opletten. Laat me raden, dan zijn normale mensen die bankendiensten afnemen weer de dupe, net zoals met het verhogen van de limiet die bij mijn bank nu van 15 minuten naar 4(!) uur is gegaan. Eigen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha