Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 14:54 door Anoniem

Door Anoniem: Ja dat is volgens mij hor het vaak gaat. Niet elk bedrijf heeft de middelen om mailboxen en gebruikers aan te houden na vertrek. En als je de gedeelde mailboxen langer wilt bewaren dan mag dat gewoon. Daar zit toch geen limiet aan? Soms is uitzoeken echt niet mogelijk op korte termijn. Denk aan jaren aan email van een medewerker. En waar laat je email anders dan in een gedeelde mailbox? Uitprinten en in een archiefdoos? Oldskool PST? Maar stel dat een ICT dienstverlener ongevraagd (gedeelde) mailboxen weg heeft gegooid die nog moesten worden uitgezocht. Wat doe je dan? En ze zijn na 30 dagen foetsie bij Microsoft. Je hebt geen opdracht gegeven tot enige vorm van verwijderen. De kans dat een ICT dienst verlener op eigen houtje boxen gaat verwijderen is bijna nul. Waarom zou een dienst verlener daar tijd aan besteden hoe meer boxen in gebruik hoe meer licenties hoe meer inkomsten. Maar mocht dat wel gebeuren dan ligt het aan wat is er besproken. Heb je de dienst verlening uit handen gegeven ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha