Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Men heeft helemaal geen apps of smartphone nodig. Inderdaad. Door Anoniem: E-id, digid lastig om niet nodig te gaan hebben en om bij je bank in te loggen heb je tegenwoordig wel degelijk een app en smartphone nodig. Ja je kan naar een loket als die er nog is en daar kunnen ze vaak ook weinig voor je doen. A.u.b. niet overdrijven. Mijn geval: M.b.t. DigiD: 2FA m.b.v SMS op een GSM mobieltje uit 2010. M.b.t. Bank: gebruikersnaam, wachtwoord en kleurencodescanner.(*) Gewoon jezelf breder informeren i.p.v. iets gaan roepen houdt de informatie bruikbaar i.p.v. onbetrouwbaar en schept alleen verwarring en onnodige discussie, ja soms zelfs onrust. (* Twee voorbeelden: https://www.rabobank.nl/particulieren/service/online-bankieren/aan-de-slag-met-rabo-scanner https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/mijn-ing/scanner)
Beschrijf je klacht (Optioneel):