Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2024, 10:40 door Anoniem

Door Anoniem: Beheerder heeft zelf gebruikers in een verkeerde AD sync groep gezet en daarmee zijn mailboxen zonder toestemming en medeweten van de klant verwijderd. En als je daar 30 dagen later pas achterkomt, is het weg bij Microsoft. Zal niet doelbewust zijn, maar weg is wel weg. En dat tot 2 keer toe. In 2023 bij 3 mailboxen en in 2024 opnieuw 6 mailboxen. Allrmaal mailboxen die moesten worden uitgezocht en eventueel gekoppeld. Wat mag je dan van een ICT dienstverlener verwachten. Zouden jullie met 2x sorry genoegen nemen? Of iets op papier zetten? Is dit de oorspronkelijke vraagsteller? Je moet altijd rekening houden met fouten. Daarom moet je ook voorzieningen hebben om fouten af te dekken. Je dienstverlener heeft je kennelijk niet verteld dat je naast Microsoft365 ook nog een BACKUP oplossing moet hebben bij een ander bedrijf, die de gegevens van Microsoft copieert naar een andere server, zodat als Microsoft iets weggooit (door een fout of wat dan ook) je die nog terug kunt halen. Dat kost ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha