Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Sorry maar dit slaat echt nergens op beide zijn een MUA en de functies zijn afhankelijk van je aanbieder. Lokale opslag is er niet standaard tenzij je los archiveert of POP-3 gebruikt en meeste zullen toch echt IMAP4 zitten en daarvoor moet je ook bij TB eerst even in de geavanceerde opties duiken voor je uberhaubt een local folder hebt. Wisselen tussen tabs moet je ook bij losse mail accounts in een client je hebt een universal search filter wat ook bij webclient kan maar je kan daar niet alles in zelfde niveau regelen. Encryptie kan ook gewoon via webinterface net als digitale handtekeningen. De meeste webmail beperkingen liggen aan je provider als je gratis via gratis vergelijken dan ben je bij de meeste inderdaad beter af via een client maar als je een professionele provider hebt dan gaat dat verhaal echt niet altijd op. En laten we eerlijk zijn meeste consumenten zijn niet in staat net beheer te doen van lokale software. Dat kan elke netwerk beheerder beamen je hoeft enkel maar naar de helpdesk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):