Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Niet zolang nog geleden konden burgers alleen maar met hun betaalpas betalen, hetzij met een contactloze kaart of nog met een kaart waarmee dat dus nog niet mogelijk was. Niets nieuws onder de zon dus in dit artikel, maar de eerste reacties van trollen hier zegt genoeg, niet de inhoud maar de afkeer van hetgeen ze waarschijnlijk zelf allang aan meedoen. Iedere week zie ik wel een klant voor mij in de rij staan, die met zijn smartphone wenst af te rekenen, sommigen zijn daar heel handig in, een vloeiende beweging, en dan toch een geïrriteerde uitdrukking op het gelaat, als de ontvangende partij de winkel daar niet snel daarop reageert. Ik doe het gewoon nog met de contactloze betaalkaart, dat gaat immers veel gemakkelijker. Inmiddels heb ik ook weer contant geld op zak, omdat ik niet zolang geleden tegen een pinstoring aanliep. Ook denk ik erover na, om de contactloze mogelijkheid met de smartphone als reserve mogelijkheid op mijn smartphone te zetten, je weet maar nooit.
Beschrijf je klacht (Optioneel):