Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-09-2024, 08:35 door Drs Security en Privacy

Door karma4: privacy first slaat de plank volledig is. Klantidentificatie en wat er daarachter zit moet verder ingevoerd kunnen worden. Fraudeurs en oplichters hebben vrij spel als de vraag of het om de juiste persoon gaat overgeslagen wordt. De controle daarop ontbreekt veel te vaak, dat is het echte probleem. Correct wat betreft identificatie. En overigens ook wat betreft de juridische basis voor het bewaren, dat staat gewoon letterlijk in de WWFT namelijk tot 5 jaar na het beëindigen van de relatie. Voor de biometrische gegevens (art. 9.1 AVG) en de daarbij behorende uitzonderingen (art. 9.2 AVG) hebben ze mogelijk wel gelijk omdat er geen juridische basis is, geen uitzonderingsgrond kan worden gebruikt en daarmee het biometrisch gebruik voor het uniek identificeren van een natuurljk persoon per definitie niet is toegestaan. Overigens doen e het ook allemaal als je belt, waarom denk je anders dat je tegenwoordig (zogenaamd voor het gemak) alles moet inspreken? Van American Express weet ik het zeker, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha