Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het is flauw om dan als jurist te zeggen "stop maar met trackingcookies" want dat is makkelijk praten en ja mijn bedrijf heeft "Accepteren" ook aantrekkelijker dan "Alleen noodzakelijk". Maar het blijft een probleem dat alleen dankzij trage handhaving steeds maar niet opgelost wordt. Dat de handhaving daar een belangrijke factor is lijkt me duidelijk, maar net zo goed dat het kennelijk wel erg normaal is geworden om iets waarvan je weet dat het je eigen verantwoordelijkheid is te behandelen alsof het enkel aan een toezichthouder is om jouw gedrag in toom te houden. Sorry, maar zo komt dit op me over. Ik kan het heel goed snappen als je niet hypocriet iets wilt adviseren dat je zelf negeert, maar is dat niet op te lossen door iets aan die cookiebanner te doen? Dan zijn er ook nog eens vraagtekens te zetten bij de vraag of je er zelf wel zoveel beter van wordt om tacking&profiling toch maar een beetje waarschijnlijker te maken. Een jaar of vijf geleden kwam STER, voor de advertenties die ze op NPO-websites ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):