Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-09-2024, 14:40 door Anoniem

Door Anoniem: Hoe sneu het ook is zeker als het om oudere personen gaat. Snap ik heel goed dat de Rabobank dit niet vergoed. Het internet bankieren is al lang niets nieuws meer en (bijna) iedereen zou moeten weten dat je pincodes en passen niet afgeeft aan de telefoon of aan je voordeur. Dan mensen dit soort dingen toch doen kan niet meer voor rekening komen van een bank. Echter zijn er altijd zwakbegaafde/ouderen of anderzijds mensen die het doen daarom vindt ik dat de overheid de schade moet vergoeden in uitzonderlijke gevallen. Het waren geen bejaarden! Daarnaast verwijten zij de bank dat zij geen rekening heeft gehouden met hun persoonlijke omstandigheden. Deze omstandigheden waren: een pasgeboren baby, het tijdstip van bellen (een peuter die gehaald moest worden uit de crèche en moest eten) en zorgen om gezondheid van beide dementerende (schoon)ouders. Een van hen had in die periode intensieve zorg en aandacht nodig. Ook is het de eerste keer dat dit is gebeurd en hebben zij op geen enkel moment ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha