Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-09-2024, 15:32 door Anoniem

"Volgens de bewindsvrouw is het onderhoud van het luchtalarm kostbaar en heeft NL-Alert een groter bereik" Ik zie nogal wat voorwaarden(die ze zelf al opsommen) voor iets als een noodsignaal via telecom. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom je geen NL-Alert testbericht hebt ontvangen. Je gebruikte de vliegtuigmodus op je telefoon of je toestel stond uit. Je had tijdelijk geen bereik. Je telefoon was verbonden met een Duitse of Belgische zendmast. Je telefoon was verbonden met een oud 2G- of 3G-netwerk. Ook niet dekkend, daarom beide in stand houden, ik heb nog nooit zo'n NL-Alert ontvangen(toestel is hierop ook niet ingericht), daarbij dat ik ook veelal geen telefoon bij draag, als het ff kan rot ik die in de auto of laat ik simpelweg thuis.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha