Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Van de week weer eens een gebeurtenis met Apple. Mijn vrouw maakt gebruik van een Apple Iphone. Deze raakt echter defect maar valt gelukkig binnen de garantie. Dus wij naar de Vodafone/Ziggo winkel om de telefoon aan te bieden voor herstel. De telefoon was immers aangeschaft via Vodafone. Dus de meest logische plek om deze ter reparatie aan te bieden. Na enig proberen, constateert de Vodafone-Support-Engineer dat deze niet meer opstart en dus naar Apple terug moet voor reparatie. So far so good. Een 10 minuten later komt de medewerker naar ons toe omdat hij de telefoon niet kan indienen bij Apple. De telefoon is niet bekend bij icloud met zijn laatste locatie gegevens. De laatste locatie gegevens waren meer dan 14 dagen oud. Nu gebruiken wij de telefoon vooral via de wifi en kennelijk is de Find My Phone optie 14 dagen geleden een keer uitgezet. Hierdoor wordt de reparatie-aanvraag dus geweigerd en kun je dus geen garantieclaim indienen bij Apple. Vodafone houdt zich lekker dom, en spreekt alleen over ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):