Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-09-2024, 15:30 door Anoniem

Door Bitje-scheef: Ik heb even mee mogen gluren op het scherm. Vodafone meldt de telefoon direct aan bij Apple in het RMA systeem. Je zag de telefoon op serienummer. Deze was grijs en niet selecteerbaar in het systeem om een RMA aan te maken. Na de icloud (in de icloud portal) verwijder actie werd binnen 2-3 minuten (even uit mijn hoofd) de telefoon wel selecteerbaar. De telefoon stond dus wel op het icloud profiel gekoppeld, echter door de 14 dagen niet meer actief. Ook ik had ze gewezen op het feit dat Vodafone het toestel had geleverd dus Vodafone aansprakelijk was voor de garantie. Dus het dan ook een probleem voor Vodafone was en niet voor ons. Wat wij hadden was dat het aangemeld werdt zonder deze poespas maar wel met de melding dat enig gekoppelde data verloren zou gaan. We waren verplicht klanten hier voor te laten tekenen dat werdt als vink opgenomen in RMA portal en verder bleef papier bij ons voor geval de klant geen herrinnering meer had aan die afspraak Apple kwam daar niet tussen. De bon was ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha