Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door SecOff: Door Bitje-scheef: Na enig proberen, constateert de Vodafone-Support-Engineer dat deze niet meer opstart en dus naar Apple terug moet voor reparatie. So far so good. Een 10 minuten later komt de medewerker naar ons toe omdat hij de telefoon niet kan indienen bij Apple. De telefoon is niet bekend bij icloud met zijn laatste locatie gegevens. Ik vermoed dat je wat door elkaar haalt. Als je een iphone aanbied voor reparatie vraagt apple je om de "Find my" service UIT te schakelen of je device UIT je icloud acount te verwijderen. Als de "Find my" anti diefstal functie nog aan staat kan een standaard apple reparateur de telefoon namelijk ook niet meer activeren. De telefoon deed het niet meer. Waardoor het uitschakelen, of opnieuw in-uitschakelen van Find My Phone niet meer mogelijk was. Het gaat mij er om dat Apple dan maar besluit (ism Vodafone) dan de telefoon niet te accepteren voor garantie, ondanks we konden aantonen dat Vodafone deze had geleverd aan mijn vrouw. Alle andere procedures waren ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):