Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
vals positief zowel als vals negatief zijn gewoon problemen van de organisatie. In beide gevallen trap je dan nog steeds op de rem, i.p.v. het ongecontroleerd laten doordenderen, enkel omdat de klant hardop huilt. Zo kan ik mij onlangs herinneren dat een Nederlandse bank preventief -op eigen initiatief- geen miljoenen ging routeren richting "een weeshuis" in de gaza-strook. Een transactie waar geen sancties of restricties op zaten. Een trein staat ook weleens stil op een traject als er iets mis is. Het klinkt niet alsof Bunq het geld alvast ingepikt had - dat kan pas na een paar jaar. Kleine bank = kleine aantallen klanten (en beheerd kapitaal.) OK... maar kunnen we dan die relatieve kwalificaties iets concreter maken? Wat is "klein aantallen klanten" ...? Staat dat wellicht nog in verhouding tot het verzorgingsgebied? Want bij zo'n internationale neo-bank zal waarschijnlijk de meerderheid van hun gebruikers in het buitenland zitten. Ik zou niet enorm verbaasd zijn mocht Bunq meer gebruikers blijken te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):