Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-09-2024, 11:25 door Anoniem

Door Anoniem: Door Bitje-scheef: De telefoon deed het niet meer. Waardoor het uitschakelen, of opnieuw in-uitschakelen van Find My Phone niet meer mogelijk was. Het gaat mij er om dat Apple dan maar besluit (ism Vodafone) dan de telefoon niet te accepteren voor garantie, ondanks we konden aantonen dat Vodafone deze had geleverd aan mijn vrouw. Alle andere procedures waren dichtgezet. Het verwijderen uit de iCloud is dan de oplossing, waar we gelukkig nog bij konden komen. Het wordt gewoon een rare gang van zaken waarbij dan de wet kennelijk wordt genegeerd. Hierboven wordt dan gezegd dat het niet de schuld van Apple is, wat het dus wel is. Want Apple faciliteert de garanties en Vodafone is moet gewoon de aanbieding van de telefoon voor reparatie onder garantie accepteren. Fijn dat het dan anti-diefstal is, maar het klopt gewoon niet. Joh, laat nou eens even tot je doordringen dat Apple wel degelijk beschrijft hoe het werkt en dat die Vodafone-medewerker dat had moeten weten. Het hele probleem is ontstaan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha