Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-09-2024, 11:54 door Anoniem

Door Anoniem: Volgens mij werkt de oplossing van Apple, die webtoegang tot iCloud.com vereist (want je device werkt niet meer) alléén als je in de instellingen daarvóór d.i. voordat de iPhone ontoegankelijk werd, de schakelaar "Toegang tot iCloud-gegevens op het web" in de juiste positie hebt gezet, namelijk "aan". Wanneer je voordat de iPhone ontoegankelijk werd deze schakelaar hebt uitgezet kun je volgens mij je iCloud-account niet meer benaderen via het web, maar alleen via een ander device wat aan dezelfde Apple-ID is gekoppeld. Dat andere device moet je dan maar net hebben. Uitloggen op je Apple-ID (= iCloud) kun je dan niet meer. Of zie ik iets over het hoofd? Ja. Je ziet over het hoofd dat dit alleen gaat over "Toegang tot iCloud-gegevens" dwz je gegevens op je device je je gebackupped heb naar iCloud. Het gaat niet over het inloggen op iCloud en het beheren van devices zelf. Dat is wat hij hier wil doen. Het enige moment waarop die instelling een probleem zou kunnen worden is als hij besluit ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha