Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Volgens mij werkt de oplossing van Apple, die webtoegang tot iCloud.com vereist (want je device werkt niet meer) alléén als je in de instellingen daarvóór d.i. voordat de iPhone ontoegankelijk werd, de schakelaar "Toegang tot iCloud-gegevens op het web" in de juiste positie hebt gezet, namelijk "aan". Wanneer je voordat de iPhone ontoegankelijk werd deze schakelaar hebt uitgezet kun je volgens mij je iCloud-account niet meer benaderen via het web, maar alleen via een ander device wat aan dezelfde Apple-ID is gekoppeld. Dat andere device moet je dan maar net hebben. Uitloggen op je Apple-ID (= iCloud) kun je dan niet meer. Of zie ik iets over het hoofd? Zo te zien wel (vet door mij aangebracht): Wanneer webtoegang is uitgeschakeld, zijn je iCloud-gegevens die normaal gesproken beschikbaar zijn op internet op iCloud.com, zoals e-mail, contacten, agenda, foto's, notities, herinneringen, bestanden en documenten, alleen toegankelijk op je vertrouwde apparaten. Je kunt je apparaten nog steeds ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):