Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2024, 17:29 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De summiere mededeling van de ING bankieren app (v2014.19.0.1), sinds dat ze zijn overgegaan naar Google Play. Oeps! Oeps! Er is iets mis gegaan. Probeer het later opnieuw. [OK] Voorheen werkte de ING app prima onder LineageOS met microG (zonder Google), maar dat is definitief verleden tijd. Werkt hier prima op een net nieuwe Fairphone 5 met /e/OS met ook microG, exact dezelfde versie van de app. Zou bij jou dus ook wel moeten kunnen werken. Mogelijk is de interne opslag van de ING Bankieren app gecorrumpeerd geraakt. Dat probleem kan soms ontstaan bij opeenvolgende ING app updates. Een schrijffout of verschillen in de wijze waarop de interne opslag wordt gebruikt, kunnen een fout doen ontstaan. Wat ook niet werkt, is als de geldigheid van je ID-kaart of rijbewijs verloopt. Oplossing 1. Log eerst uit de ING Bankieren app en sluit deze af. 2. Ga onder Android naar de 'App-info' van de ING app. 3. Wis onder het 'App-info' menu de interne 'Opslag' en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha