Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Eens met Anoniem 10:32 en 10:49. Het gaat voor geen meter helpen: "Een adviseur van ABN Amro die met een particuliere klant belt, plaatst op dat moment een bericht in Internet Bankieren of in de ABN Amro-app van de klant. Via die twee kanalen kunnen klanten vervolgens een pop-up zien met de bevestiging dat ze inderdaad met iemand van de bank spreken", zegt Jorissa Neutelings van ABN Amro. "Het voorziet echt in een belangrijke behoefte." Het probleem is namelijk: • Niet dat als een echte bankmedewerker belt de app dat bevestigt doch • Wel dat als een nep-bankmedewerker belt en de app dat niet bevestigt. Vooral als mensen zelden of nooit door hun bank gebeld worden, hebben ze er geen flauw idee van dat hun app dat zou moeten bevestigen. M.i. is dit vergelijkbaar met dat https://www.abnamro.nl een OV- of EV- (Organization / Extended Validation) certificaat naar mijn browser stuurt (*) en alle netsites een DV- (Domain Validated) certificaat. Waarvan, als ik ze zou (kunnen) inspecteren, moet ruiken of ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):