Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: het Kifid besluit in het voordeel van de bank. Wat een verrassing. Wait, what? Heb je het stuk überhaupt gelezen? Dat het Kifid af en toe dubieuze uitspraken in het voordeel van bankvergunningshouders doet ben ik op zich met je eens, maar het Kifid is geen verzekeraar van stupide gedrag. Ben het volstrekt eens met Door Anoniem: Weet niet in welke beroepsgroep het slachtoffer werkzaam is (en ik ken de verdere details ook niet), maar om zomaar even 45k over te maken naar een nieuwe/onbekende werkgever lijkt me wel een heel vreemd verzoek en onverstandig. Slachtoffer had onraad moeten ruiken. Lijkt me terecht dat ICS dit soort risicovol, ondoordacht gedrag niet hoeft te vergoeden. En ik vind het stuitend dat het slachtoffer stelt dat: "de creditcardmaatschappij op basis van de omstandigheden van het geval had kunnen en moeten weten dat er sprake was van oplichting." Uhhh ... volgens mij is het precies andersom. Het slachtoffer had zelf kunnen en moeten inschatten dat hier iets vreemds aan de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):