Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 16:29 door Briolet

Door Anoniem: Dus toch kun je gebeld worden door je bank, want anders zou deze app niet nodig zijn. Jaar in jaar uit lees je in communiqués van je bank "Wij bellen nooit" en nu ineens gooien ze die zekerheid overboord. Fijne boel is dat. Natuurlijk zijn er redenen dat een bank een klant belt. Ze bellen mij ook regelmatig en soms gaat het zelfs om grotere bedragen. Alleen zeg ik dan "doe maar" en ga zelf geen overboekingen doen. Als dat nodig is, kan een echte bankmedewerker dat zelf wel doen. Ook bij een sterk vermoeden van een frauduleuze overboeking kan de bank besluiten om telefonisch contact te leggen. Dat er gebeld wordt, blijkt ook uit eerdere berichten op dit forum waarbij de oplichters het slachtoffer instrueren om een echte bankmedewerker te misleiden. (Voor zulke naïeve slachtoffers zal deze check ook niet helpen) Ik denk wel dat deze functie in een behoefte gaat voorzien. Sommige mensen zullen inmiddels in twijfel komen als ze door de bank gebeld worden. Nu kunnen ze zelf, via een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha