Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-10-2024, 21:52 door Anoniem

Door Anoniem: Wat ze bij PostNL tegenwoordig doen is een vooraf zelf opgegeven woord laten terugkomen in communicatie. Bijvoorbeeld de naam van je huisdier of weet ik wat. Dat zou hier ook kunnen. Een soort wachtwoord waarmee de bankmedewerker zich kan identificeren als bankmedewerker. Dat heeft alle problemen van password beheer - en dan ook nog voor , meestal, zeldzame situaties. Als je zelden of nooit gebeld wordt - heb je het niet ingesteld. Als je het instelt, sla je het ergens op . Als je dan onverwacht gebeld wordt - moet je er eerst aan denken om dat opgeslagen password van ergens op te duiken om te valideren. of je wordt omvergeluld dat je echt "bloempot" gekozen had. Het risico dat je bank-shared-secret lekt (uit malware op je computer) is ook niet denkbeeldig - zeker niet als de malware operator je met Anydesk mag 'helpen'.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha