Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik maak zelf helaas regelmatig mee dat er gezegd word dat er een bezorgpoging is gedaan zonder dat dit gebeurt is, vaak is dit als de PostNL bezorger het te druk heeft en het niet red, mijn pakket gaat dan naar het PostNL punt wat helaas alleen ma-vr van 10 tot 17:00 open is, dus uitsluitend als ik werk. Aangezien ik een beveiligingscamera bij mijn voordeur heb kan ik aantonen dat de bezorger echt niet aan de deur is geweest, helaas helpt dit verder niet. DPD maakt het nog bonter, die zet pakketten gewoon voor mijn voordeur neer terwijl ik niet thuis ben en ik aan een vrij druk bewandeld en befietst straatje woon. Uiteindelijk is de bezorgpartij degene die de fout maakt en kunnen de meeste webwinkels hier verder weinig aan doen, partijen zoals PostNL en DPD belasten bezorgers veel te zwaar en betalen uitsluitend bij bezorging, het is dus vrij logisch dat bezorgers na 1 poging het bij een pakketpunt afleveren ivm hun eigen inkomsten. Ik moet wel zeggen dat PostNL in mijn buurt tegenwoordig een bezorger ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):