Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Maar dan zou de "aggressie" op de bezorger (of het bezorgbedrijf) gericht moeten zijn, en niet op de webwinkel. Anders leren dat soort bezorg-bedrijven het nooit. (Bezorger: "We horen nooooit klachten".) Maak onderscheid tussen bezorgbedrijf en bezorger, alsjeblieft. Ik ga niet beweren dat alle bezorgers hun werk even goed doen, maar ik heb toen ik nog in de randstad woonde vaak gemerkt dat ze daar nogal werden opgejaagd door hun werkgevers. Ik heb bijvoorbeeld meer dan eens meegemaakt dat ze hun bezorgschema niet haalden, en dan maar onderweg, net voor de uiterste bezorgtijd, alle pakketten als bezorgd meldden om ze daarna, ruim na de aangekondigde tijd, 's avonds toch nog te bezorgen. Ik heb een bezorger eens gevraagd waarom hij dat zo deed, en hij zei dat hij anders ongelofelijk veel gezeik van zijn baas kreeg omdat hij over tijd was, terwijl hij er domweg niets aan kon doen omdat het zo'n dag was dat er overal wegen verstopt waren. Dit zou kunnen betekenen dat hij onbetaald aan het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):