Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-10-2024, 15:59 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: waar moet het product bezorgd worden? Je zou zeggen dat dat triviaal is, iedereen weet dat PostNL, DHL, UPS en vrijwel alle andere vervoerders het eerst bij je huisadres aanbieden en als dat niet lukt het bij de buren of een pakketpunt afgeven Dat is niet zo hoor! Het komt bij diverse bezorgbedrijven (zeker bij DHL) voor dat er zonder bezorgpoging een "we hebben je gemist" bericht gestuurd wordt en het pakket bij het ophaalpunt gedumpt wordt. Dit is verergerd sinds die meldingen geen "briefje in je bus" meer zijn maar als e-mail of pushmelding in een app gestuurd worden. Die situatie van "klant was wel thuis maar pakket is niet bezorgd" die is dus helemaal niet ongewoon. (agressieve reacties worden daardoor ook steeds gewoner, hoewel dat niet zou moeten) Maar dan zou de "aggressie" op de bezorger (of het bezorgbedrijf) gericht moeten zijn, en niet op de webwinkel. Anders leren dat soort bezorg-bedrijven het nooit. (Bezorger: "We horen nooooit klachten".) Nee, wat voor het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha