Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ze doen er een beetje vaag over, maar als het bijvoorbeeld over een NTP appliance gaat die uitviel maar die wel redundant was uitgevoerd, dan leren we hieruit voor de zoveelste keer: twee identieke apparaten, met dezelfde firmware, dat vormt geen redundantie. Natuurlijk is dat wel redundantie - prima bescherming tegen allerlei hardware falen van één van de twee componenten Ja maar er staat dat het hier een software probleem betrof wat is opgelost door een software update. Aangezien er voor tijdservice standaard oplossingen zijn waarvoor niet al die blabla uit je reactie geldt (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een redundante database server of directory service ofzo) kun je gewoon stellen dat het gebruik van twee dezelfde apparaten een slechte keuze is met een overduidelijk nadeel. Er zijn allerlei situaties denkbaar, bijv een bug ergens waardoor ze vanaf een bepaalde datum/tijd ineens niet meer werken, of een bug waardoor een bepaald (al dan niet kwaadwillend) request de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):