Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ze doen er een beetje vaag over, maar als het bijvoorbeeld over een NTP appliance gaat die uitviel maar die wel redundant was uitgevoerd, dan leren we hieruit voor de zoveelste keer: twee identieke apparaten, met dezelfde firmware, dat vormt geen redundantie. Natuurlijk is dat wel redundantie - prima bescherming tegen allerlei hardware falen van één van de twee componenten Ja maar er staat dat het hier een software probleem betrof wat is opgelost door een software update. Dat betekent alleen maar dat de storing geen 'hardware falen' was. Vrijwel alle firewall/router/switch storingen in apparaat van behoorlijke kwaliteit met wat basale "redundantie" (PSU) _zijn_ software storingen ,en zo noem je ze ook. Als het opgelost is met een reboot, clear dit of dat, update, re-install op hetzelfde apparaat - dan noem je het geen 'hardware storing ' . Dat is het alleen als een field engineer een andere doos of component moet aanvoeren. Aangezien er voor tijdservice ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):