Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het is natuurlijk erg storend dat die klant er meteen met gestrekt been in gaat. Net zo storend dat die klant nu op z'n fiets naar een ophaalpunt moet dat wegens vakantie-luwte ineens eerder gesloten blijkt, terwijl jij juist die vrijdag een vrije middag nam om eerder naar dat ophaalpunt te kunnen gaan... sta je daar nu exact 4 minuten te laat, en kun je aan je terugreis van je tevergeefse missie beginnen. Plus za/zo idem gesloten. Kun je pas maandag weer terecht. Althans, als je weer een vrije middag opneemt. Maar die kan maandag pas communiceren. En kun je uiteindelijk op z'n vroegst dinsdag weer terecht. Dus had je op woensdag besteld, maar ben je zo ineens 6 dagen verder met die gloeiende gloeiende zogenaamde 24h bezorging, die je niet zonder reden koos. En dat alleen omdat de bezorger van de bezorgdienst niet bezorgt, maar gewoon doodleuk aan je raam voorbij rijdt. Terwijl jij nog vol ongeloof uit datzelfde raam staart, hoor je achter jou de notificatietoon van een berichtje: "Helaas! We hebben elkaar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):