Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Is eigenlijk wel helder wie een pakketbezorgdienst inschakelt? Als ik winkelier ben en (thuis)bezorging aanbied aan mijn klanten, dan mogen die er van uit gaan dat ik lever zoals overeengekomen. Dan moet op voorhand voor de klant duidelijk zijn hoe in welke situatie met de levering wordt omgegaan. Gaat er iets mis, dan moet de winkelier dat oplossen. Dat de winkelier de (thuis)bezorgdienst heeft uitbesteed aan een externe partij, daar heeft de klant niks mee te maken. Als ik winkelier ben en mijn klanten er slechts attent op maak dat zij een bezorgdienst kunnen inschakelen om hun aankoop (thuis)bezorgd te krijgen, dan gaat de klant zelfstandig een (aanvullende) overeenkomst aan met een bezorgdienst, waarbij de winkelier slechts als 'verkoopkanaal' werkt. Nadat de winkelier het pakket aan de bezorgdienst heeft afgegeven, heeft de winkelier verder niks meer te maken met de bezorging. Gaat er dan iets mis in de bezorging, dan is dat tussen klant en bezorgdienst. Wat frustrerend is, is als het onduidelijk is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):