Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik weet niet of je wel al die betrokkenheid bij het vervoer wilt hoor. Je denkt dat bijvoorbeeld bij vrachtschepen het allemaal halleluja is maar daar gebeuren ook dingen die je als particulier niet zou willen! Bijvoorbeeld zou jij als een busje met pakketten onderweg crashed met jouw pakket erin, en er moeten reddingsdiensten ingeschakeld worden en schades aan derden vergoed worden, als pakketverzender verantwoordelijk gemaakt willen worden voor het betalen van die kosten? Dat is bij vrachtschepen wel hoe het gaat! Ik denk dat het prima is dat de winkel een vervoerder inschakelt maar ik denk ook dat die vervoerder van beide kanten benaderbaar zou moeten zijn voor klachten. Dus als de vervoerder een pakje anders afhandelt dan je zou verwachten dan moet de ontvanger daar rechtstreeks contact over op kunnen nemen met die vervoerder. Het is idioot dat vervoerders zich kunnen verschuilen achter "u bent niet onze opdrachtgever dus u mag niet klagen, u moet bij de winkel klagen en DIE mag dan weer bij ons ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):