Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
In mijn vorige blog over "onaanspreekbaarheid" (december 2023, https://www.security.nl/posting/821317/Onaanspreekbaarheid+-+digitaal+en+analoog) ging het over spoorwegmaatschappij NS en in de reacties ook over Post.nl. Dit keer is energieleverancier Vattenfall die laat zien hoe een bedrijf onze data uit ons trekt door de eigen dienstverlening te verslechteren, tenzij we onze data uitleveren aan dat bedrijf. Vandaag heb ik hierover aan Vattenfall de volgende klachtbrief verstuurd: - - - - - - - - - - Aan: vattenfall@vattenfall.nl Van: MJ Datum: 3 oktober 2024 Onderwerp: Klacht over: 1. problemen bij doorgifte meterstanden; 2. privacy-schendingen. Geachte heer/mevrouw, Vanochtend heb ik telefonisch bij Vattenfall een klacht ingediend. De medewerkster die mijn klacht opnam, heeft mij vriendelijk te woord gestaan en haar best gedaan de klacht goed op te schrijven. Op mijn verzoek heeft ze mij deze tekst aan het eind van het gesprek per email toegestuurd (zie onderstaande email). Omdat de tekst op ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):