Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Zo'n gestrekt been "storend" kan zijn, kun je ook best gewoon begrip voor hebben. Dan kan je ook begrip hebben voor dat iemand die als schijnzelfstandige werkt of gewoon met een zwaar onredelijke werkgever te kampen heeft het niet opbrengt om tot in het oneindige klantvriendelijk te blijven, toch? Lijkt mij über-logisch: iemand moet de schuld krijgen, en de klant zal niet zichzelf de schuld geven, wanneer die tevergeefs zat te wachten, nietwaar? Of wat had je dan verwacht? Dat de klant direct contact op gaat nemen met jouw dienstverlener? Direct contact is sowieso geen bestaande optie meer, dus wie ander zal nu die emoties moeten ontgelden? Iemand die het ook niet kan helpen, en niet alleen een hoop shit van zijn baas maar ook nog van klanten over zich heen krijgt. Snap je dat die niet vriendelijk blijft? Kun je trouwen ook gewoon kanaliseren, hoor. Klant dolgelukkig met jouw luisterd oor en geduldig begrip, slaat om als een blad - en iedereen blij. Nee, helaas is dan niet iedereen blij, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):