Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:31 door Anoniem

Door Anoniem: Waarom is het nog steeds "onmogelijk" om technisch af te dwingen dat een meegestuurde nummer afkomstig is van de persoon of het bedrijf dat dat nummer of die nummerreeks afgenomen heeft. Begin met het dicht timmeren vann de telefooncentrales. En de VOIP-centrales bij bedrijven. Omdat dat overal op de hele wereld gedaan moet worden. Net als IP spoofing. Het lijkt erop alsof de verantwoordelijke organisaties spoofing niet willlen stoppen. Steek de koppen bij elkaar, en los het op. Goh, overal op de hele wereld iets perfect maken - tussen alle operators met soms matige procedures of gewoon kwaadwillende intenties. Ik hoor graag je suggestie hoe je dat voor elkaar krijgt. Gewoon - leer en maar mee leven en stop met geloven dat een inkomend nummer 100% betrouwbaar is. Laat de EC zich daar anders eens op richten ipv chat-controle. Eerst vraag je blijkbaar om wereldwijde ingreep tegen spoofing en twee zinnen later klaag je over EC controle. Get a clue. Heb je al door dat waar je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha