Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2024, 18:56 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Waarom is het nog steeds "onmogelijk" om technisch af te dwingen dat een meegestuurde nummer afkomstig is van de persoon of het bedrijf dat dat nummer of die nummerreeks afgenomen heeft. Begin met het dicht timmeren vann de telefooncentrales. En de VOIP-centrales bij bedrijven. Omdat dat overal op de hele wereld gedaan moet worden. Net als IP spoofing. Nee hoor, "lokaal" geldt dat niet, in ieder geval niet voor degenen die hun aansluiting gewoon ergens in Nederland afnemen. Als je ergens een register maakt van "NCSC heeft hun telefoonnummer bij Vodafone" (oid) dan kan iedereen die iets met telefonie doet in Nederland checken of inkomende telefoontjes van NCSC wel van Vodafone afkomen. Komen ze vanuit het buitenland dan kunnen ze meteen geweigerd worden. Dat werkt dan mogelijk niet als je in het buitenland zit, dus het is niet geschikt voor de "oplossingen die niet 100% werken daar heb je niks aan" club hier, maar voor de meesten is het behulpzaam. Dat het niet gebeurt is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha