Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-10-2024, 19:38 door Anoniem

Door Anoniem: Door buttonius: Wat wel zou kunnen werken is dat de telefoonbedrijven flinke boetes riskeren voor het doorgeven van valse informatie. Er zijn in deze een paar gradaties mogelijk: 1: het gesprek is afkomstig van een eigen abonnee 2: het gesprek is afkomstig van een vertrouwde partner van het afleverende telefoonbedrijf 3: het gesprek is afkomstig van een niet-vertrouwd telefoonbedrijf In geval 1 of 2 kan het afleverende telefoonbedrijf de nummer informatie doorgeven. In geval 3 zou het afleverende telefoonbedrijf moeten doorgeven dat het nummer van de beller onbekend is. Dat zijn technisch prima oplossingen, maar waar je dan tegenaan loopt zijn de EU regels die het niet toelaten dat je een bepaald bedrijf de vrije en gelijkwaardige toegang tot je netwerk ontzegt. Als een "niet-vertrouwd telefoonbedrijf" ontdekt dat je hun nummerweergave stript en daarmee jouw klanten het idee geeft dat dit bedrijf wellicht niet betrouwbaar is, dan krijg je problemen. Dus die procedure moet eerst ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha