Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2024, 11:15 door Anoniem

China werkt volledig digitaal, ook met betalingen. Om te voorkomen dat je data verliest moet je je *hele* digitale keten opnieuw opzetten. - telefoon - e-mail adres - bankrekening (maak een bankrekening aan bij een bank waar je geen klant bent en zet er een paar duizend euro op) - simcard voor gebruik in China (neem bijvoorbeeld een e-sim) Pas verder ook op met het inloggen op wifi in Nederland - bijvoorbeeld ook je wifi passwords van thuis of werk komen op je device te staan. Maak voor vertrek als mogelijk dus gebruik van een aparte simcard of apart wifi netwerk om te updaten. Mindset: je systeem is al besmet *voordat* je vertrekt. Controleer voor vertrek ook je WeChat / AliPay instellingen zodat je kunt betalen in China via je nieuwe rekening / creditcard. China scant je vingerafdrukken en heeft al je paspoort data etc. etc. dus daarover hoef je je geen zorgen meer te maken, deze zijn al verloren. Paspoortgegevens etc. compromitteren je device niet erger. Vergeet ook niet dat je vluchtinformatie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha