Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-10-2024, 16:32 door Anoniem

Knab stelde tevens dat de klant grof nalatig heeft gehandeld door de oplichter toegang tot zijn laptop en internetbankieren te geven. Ook daar is het Kifid het niet mee eens. Nee, want die oplichter vroeg dat toch? Dan is het niet zo gek dat dat slachtoffer doet wat gevraagd wordt. Hop, KNAB: over de balk komen met die resterende € 49.000,- Stiekem verheug mij al een beetje bejaard en dement te worden. Kijken hoe gen-Z zich gaat ontpoppen zodra die volledig aan de knoppen zit. En stiekem hoop ik dat KNAB deze uitspraak van Kifid naast zich neer legt, zoals Bunq al eerder -succesvol- op rechtsgang aanstuurde. De coulance is niet verplicht, en de beslissing blijft aan de bank. Er mag best een presedent geschept worden dat je geen credentials moet afstaan - en al helemaal niet aan "een bank".

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha