Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-10-2024, 16:44 door Anoniem

Dit alles betekent dat een onbevoegde derde de beschikking moet hebben gehad over: 1) de inlognaam, 2) het wachtwoord, 3) de verificatiecode die per SMS is gestuurd naar de telefoon van de consument, en 4) de (ongewijzigde) pincode van de creditcard. Dat laatste is gelogen indien de transacties genoemd achter 2.6 online transacties waren. Als dat (evt. voor een deel) transacties in winkels betrof: zijn daar camerabeelden van opgevraagd? Zelfs bij alle 4 die gegevens behoort een criminele medewerker bij ICS gewoon tot de mogelijkheden; bij ICS zijn alle gegevens bekend en kunnen door een deel van de medewerkers (tijdelijk) worden aangepast. "Gewoon" het zoveelste geval van Fuck The Defenseless Customer. Een vriend heeft het zelfde als de persoon in dit verhaal. (Alleen; ICS wil dat 'hij' het openstaande bedrag betaald!) ICS beweerd een SMS te hebben gestuurd ter verificatie. Maar... Er is helemaal nooit een SMS binnengekomen! Ook in de SMS geschiedenis is helemaal niets terug te vinden! Dit aan ICS ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha