Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Topicstarter, geen reactie op je vraag, maar hangt wel aan de kapstok van bankhelpdesfraude: Door Anoniem: tja, niet anders dan andere banken... reageer nooit op telefoontjes of emails van een bank, alleen via berichten in de app van de bank zelf. Geef nooit codes, wachtwoorden of usernames door via de telefoon of email... Redelijk common-sense, oplichters zijn overal En als de bank nu belt en het is wél een echte bankmedewerker, wat dan? Negeren? Geef maar een advies. Want het is zo langzamerhand volkomen onduidelijk. De steekwoorden telefoon van de bank zaaien alleen twijfel! Want is het wél de bank, of niet aan de andere kant van de lijn? Enkele jaren geleden las ik nog het communiqué van de ING bank: "Wij bellen nooit" en wat blijkt? Banken kunnen wel bellen. Hoewel ik nog nooit ben gebeld door ING (Misschien omdat ik geen smartphone en evident bank app heb) Lees ik dit: https://www.security.nl/posting/860165#posting860278 Natuurlijk weet ik niet of degene die dit postte een ING rekening heeft, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):