Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2024, 12:06 door Anoniem

Door Anoniem: Als ik dat allemaal zo zie ben ik erg blij met mijn "slimme meter"! Nooit meer dat gedoe met meterstanden doorgeven en door de hoepels springen die daarvoor opgehouden worden. Plus dat ze nu maandelijks doorgegeven worden dus bij tariefwijzigingen betaal ik precies het juiste bedrag. Laat dat nou precies de opzet zijn van al die obstakels die dit soort bedrijven in de wereld helpen. Ze willen jou kosten wat kost dwingen mee te doen met hun praktijken om meer macht te verkrijgen en stiekem steeds meer controle uit te oefenen op jou als klant. En als ze hun zin krijgen - en iedereen zo'n slimme meter heeft, dan gaan ze steeds een stapje verder en als het fout gaat heb je helemaal niks meer te vertellen. Die meter heeft ons doorgegeven dat jij 2000 Kwh meer hebt verbruikt, die meter liegt niet maar jij wel. En de bewijslast ligt bij jou en anders moet je maar betalen zo niet sluiten we jou op afstand af voor 5 uur per dag. Ik weet, het klinkt gestoord, maar dat is wel waar we naar toe gaan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha