Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-10-2024, 13:24 door Anoniem

Commercieel is het simpel. Altijd gelijk geld teruggeven want dan is er geen sprake meer van een overeenkomst. Da's een beetje te simpel. Da's hoe winkels hun probleem veranderen nu het probleem van de klant maken. Maar dan zou de "aggressie" op de bezorger (of het bezorgbedrijf) gericht moeten zijn, en niet op de webwinkel. Misschien is de agressie op het probleem gericht, en moet de webwinkel niet zo janken en kiezen om beledigd en gekwetst zijn. Wanneer je werkelijk vind dat je niet verantwoordlijk bent, is het raar dat je daar dan niet boven kunt staan. Maargoed: je hebt de taak uitbesteed - niet de verantwoordelijkheid. En je gaat mij niet vertellen dat *IK* bij DHL/UPS/ETC in de wachtrij mag, om *JOUW* probleem op te lossen. Amazon die roept op #207 te hebben bezorgt, waar sowieso niemand thuis was... Moet ik dat gaan oplossen? Dan kan je ook begrip hebben voor dat iemand die als schijnzelfstandige werkt of gewoon met een zwaar onredelijke werkgever te kampen heeft het niet opbrengt om tot in het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha