Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-10-2024, 20:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Je wilt gewoon gelijk iemand aan de lijn, niet dat gezeur over selectiemenu's en stemherkenning wanneer mensen in paniek zijn. "Iedere seconde telt" terwijl iemand niet meer ademt en op de grond ligt moeten mensen door een keuzemenu, wie heeft dat in godsnaam bedacht?? Waar GAAT dit over ? Waar lees je nou iets over stemherkenning en keuzemenu's ? Als je 112 zelf belt krijg je gewoon een operator die zegt '112 wat is uw probleem' en kun je meteen roepen dat je een ambu (of brandweer, of politie) wilt en waar. (BT,DT , paar maanden geleden). Laat de mensen die daar zitten beslissen of u een ambulance, politie of brandweer nodig heeft, die kunnen dat best. Dat doen ze dus. Een meldpunt om te zeggen dat je 112 niet kon bereiken vanuit de rozenbossenlaan te Baarn omdat je mobiel geen signaal had is wat anders. Ik neem aan dat u dezelfde persoon bent als anoniem 18:44? Zoals u al zei; "Goede- morgen, middag, avond" belt u voor ambulance, brandweer of politie?" Dat IS een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha