Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:32 door Anoniem

Door Metobard: Ik heb sterk het vermoeden dat de oorzaak van dat 'gebeld worden door de bank' gelegen is in het bezit van een smartphone. Waarom? Ik ben nog nooit gebeld door een bankhelpdeskfraudeur. Mijn enige telefoontoestellen zijn een druktoetstelefoon uit 1983. en een Samsung GSM 'mobieltje' uit 2012. n=1 steekproef. Ik denk een pseudo-correlatie. Voor het grootste deel worden bejaarden ge-oogst uit allerlei database-lekken, soms door malicious insiders. Ik spreek daarom het vermoeden uit dat smartphones via hun besturingssysteem telefoonnummers kunnen 'lekken'. tech-nerd, dus ziet alleen maar een diep technische hack als 'oorzaak' , hoe onwaarschijnlijk ook. Iets anders kan ik niet aanwijzen voor de reden dat ik tot nu 'bankhelpdeskzwetsers- en kletsers nog nooit aan de lijn heb gehad i.t.t. twee mensen die ik ken, mèt smartphone die dit wel hebben meegemaakt, overigens zonder nadelige gevolgen voor hen. Volg eens security nieuws wat breder en wat langer. Je komt dan tegen dat een hoop van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha