Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-10-2024, 11:39 door Anoniem

Door Metobard: Ik heb sterk het vermoeden dat de oorzaak van dat 'gebeld worden door de bank' gelegen is in het bezit van een smartphone. Waarom? Ik ben nog nooit gebeld door een bankhelpdeskfraudeur. Mijn enige telefoontoestellen zijn een druktoetstelefoon uit 1983. en een Samsung GSM 'mobieltje' uit 2012. Ik spreek daarom het vermoeden uit dat smartphones via hun besturingssysteem telefoonnummers kunnen 'lekken'. Iets anders kan ik niet aanwijzen voor de reden dat ik tot nu 'bankhelpdeskzwetsers- en kletsers nog nooit aan de lijn heb gehad i.t.t. twee mensen die ik ken, mèt smartphone die dit wel hebben meegemaakt, overigens zonder nadelige gevolgen voor hen. Stel je voor: 1. Jij registreert je op bol.com met je naam, achternaam, geboortedatum, telefoonnummer, etc. 2. Een hacker krijgt de klantendatabase van bol.com in handen. 3. De hacker verkoopt de klantendatabase online aan de "helpdeskfraudeur". 4. De helpdeskfraudeur zoekt in de database naar potentiële slachtoffers en voert op basis daarvan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha