Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-10-2024, 17:39 door Reinder

Door Anoniem: Door Reinder: Hoe gaan ze dat doen? Niet eens van mensen die aangifte gedaan hebben, maar dus van mensen die dat niet gedaan hebben. Hoe komen ze aan die telefoonnummers? En is een geautomatiseerde brief uitsturen niet veel envoudiger en uiteindelijk ook veel goedkoper? Het lijkt me dat de kosten daarvan minder zijn dan die van al die gesprekjes van een paar minuten. Als je toeslagen aanvraagt, of ooit aangifte hebt gedaan, moet je verplicht een telefoonnummer opgeven waarop je bereikbaar bent. Dit is niet waar. Ik moet elk jaar aangifte doen en ik heb nog nooit verplicht een telefoonnummer hoeven in te vullen. Ik heb voor mijn vrouw een uitkering aangevraagd en daar eveneens was het niet verplicht. Dat zou ook bijzonder vreemd zijn; aangifte doen is verplicht, maar het hebben van een telefoon is dat niet. Ik zie niet in hoe je kan verplichten dat mensen iets geven wat ze niet hebben. En daarbij zou dat ook voor mensen die doof zijn een vreemde verplichting zijn. Ze vragen er wel elke keer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha