Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: (..) De Belastingdienst blijkt maar niet te beseffen dat ze ook gaan bellen met mensen die eenvoudig beinvloedbaar zijn, een laag IQ hebben, niet mee kunnen komen in het dagelijkse leven zonder veel hulp etc. Inderdaad, ik denk dat een heleboel mensen zich te pletter schrikken als de belastingdienst hen ineens opbelt. Daarom ben ik erop tegen dat de belastingdienst mensen gaat bellen (nadat ze al een brief over dit onderwerp hebben ontvangen). Genoeg is genoeg, je moet als belastingdienst je grenzen kennen en niet in een bemoeizorgmodus vervallen waarvoor je organisatie niet is toegerust en al helemaal nooit voor is opgezet. Heeft de belastingdienst niets beters te doen? Deze hele actie zou wel eens een "leuk ideetje" van een 'social minded' managerstype kunnen zijn, die het imago van de belastingdienst wil oppoetsen en om de 'win-win' kloppend te krijgen gemakshalve-blindelings ervan uitgaat dat het goed voor de mensen is om opgebeld te worden.
Beschrijf je klacht (Optioneel):