Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Dus die telefoontjes gaan dit soort brieven vervangen dan?De belastingdienst vindt kennelijk dat de posterijen te duur en te onbetrouwbaar worden. Nee, bij een telefoontje staat er niets zwart op wit en dat is altijd in het voordeel van de belastingdienst. Uit eigen ervaring zit ik momenteel in een situatie waarbij de belastingdienst 2 jaar geleden telefonisch een beslissing heeft genomen die in mijn voordeel uitviel. Op mijn vraag of dit zwart op wit naar mij gestuurd kon worden, was het antwoord dat de belastingdient dit nooit deed, maar dat alles opgenomen was en genoteerd in hun 'systemen'. Ondanks aandringen en vragen naar de naam van de medewerker, heb ik toen niets los gekregen. Nu ja, dan er maar op vertrouwen en wat schetst mijn verbazing? Afgelopen maand heeft een belastingadviseur het eerste van mogelijk 5 jaren die weer opengebroken gaan worden zodat opnieuw aangifte gedaan moet worden. Op mijn vraag of zij in de 'systemen' wilde kijken naar de 2 jaar geleden ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):