Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat ik niet goed snap is het idee in bovenstaande postings dat "het feit dat de belastingdienst mensen opbelt" het risico veroorzaakt dat anderen dat ook gaan doen en dat dan de mensen die gebeld worden zouden denken "oh dat gaat over dat verhaal dat de belastingdienst mensen gaat bellen" en dat ze dan gemakkelijker slachtoffer zouden worden... Volgens mij overschat men in grote mate het bereiken van dit soort doelgroepen met dergelijke communicatie. "wij" lezen hier nu over het bellen door de belastingdienst, maar denk je nou echt dat de doelgroep van deze telefoontjes 1. al wist dat er misschien door de belastingdienst gebeld zou worden 2. dat telefoontje in een paar seconden relateert aan die mogelijkheid, en daardoor meteen gelooft dat het de belastingdienst is (terwijl dat misschien niet zo is)? Ik geloof daar helemaal niks van. Volgens mij valt dit in de categorie "ik wil geen slimme meter want misschien wordt die wel gehacked door criminelen en die weten dan uit mijn energiegebruik wanneer ik wel en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):