Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2024, 15:40 door Anoniem

Door Anoniem: https://www.security.nl/posting/862216#posting862657 Vorig weekend ing bankpas gevonden voor de deur op straat, 's avonds, dus maar het alarmnummer van de ing gebeld, want via de website of mijn app krijg je van niemand antwoord. Na opgeven naam en pasnummer merkte de medewerker op: "Da's toevallig?!.", en hij blokkeerde de pas en mocht ik de chip doorknippen. Nee, hoefde het niet in te leveren bij de politie of de primera... https://www.maxmeldpunt.nl/veiligheid/wat-moet-u-doen-als-u-een-betaalpas-vindt/ https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/betaalpas/gevonden.html https://www.ing.nl/particulier/betalen/passen/verlies-of-diefstal (idem : doorknippen weggooien) Waarom de primera ? Inderdaad, melden (dan blokkeert de bank 'm) en daarna is het ding waardeloos. De eigenaar krijgt (koopt) een nieuwe voor ca 5 euro . Het 'das toevallig' was misschien omdat daarvoor de eigenaar 'm als verloren gemeld had.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha