Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wat ik niet goed snap is het idee in bovenstaande postings dat "het feit dat de belastingdienst mensen opbelt" het risico veroorzaakt dat anderen dat ook gaan doen en dat dan de mensen die gebeld worden zouden denken "oh dat gaat over dat verhaal dat de belastingdienst mensen gaat bellen" en dat ze dan gemakkelijker slachtoffer zouden worden... Volgens mij overschat men in grote mate het bereiken van dit soort doelgroepen met dergelijke communicatie. "wij" lezen hier nu over het bellen door de belastingdienst, maar denk je nou echt dat de doelgroep van deze telefoontjes 1. al wist dat er misschien door de belastingdienst gebeld zou worden 2. dat telefoontje in een paar seconden relateert aan die mogelijkheid, en daardoor meteen gelooft dat het de belastingdienst is (terwijl dat misschien niet zo is)? Ik geloof daar helemaal niks van.(..) Het is inderdaad koffiedik kijken inhoeverre de groep die niet eens een brief van de belastingdienst heeft ontvangen zich zal laten overdonderen / belazeren ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):